فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:روز پاسدار
فقیری

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان گفت: سپاه پاسداران همیشه با تبعیت محض، توانسته به‌عنوان بازوی توانمند و قدرتمند ولایت‌فقیه باشد.

پاسدار

پاسداران با جهاد عاشورایی انقلاب را سرفراز کردند

کارشناسان مذهبی با بیان اینکه پاسداران در دفاع مقدس مخلصانه از جان خود گذشتند، گفتند: آنان با جهاد عاشورایی انقلاب اسلامی را سرفراز کردند.

غغ

امام حسین علیه السلام؛ اسوه پاسداری و ایثار

امام حسین علیه السلام نمونه یک انسان کامل و الگویی ماندگار در زمینه‌های رفتاری و اخلاقی برای پاسداران و ایثارگران است.

فرماندهان

فرماندهان سال‌های اول جنگ که لباس پاسداری به تن داشتند +تصاویر

سوم شعبان ۴۴ سال پیش، امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) این روز را به عنوان روز پاسدار نام نهادند. از آن روز، پاسداران این مرزبوم هنوز بر عهدی که با امام بستند، وفادارند.

غغغغغغغ

پاسداران، پرچم داران پر افتخار مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از هویت اسلامی ملت ‏ایران/سپاه در راه خدمت به مردم سکون و توقف نمی شناسد

سرتیپ دوم پاسدار عوضعلی فقیری با بیان اینکه سپاه در راه خدمت به مردم سکون و توقف نمی شناسد، گفت: پرچم پر ‏افتخار مبارزه با استکبار جهانی در دستان پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام حسین

سپاه پاسداران با تاسی از نهضت عاشورا از انقلاب اسلامی دفاع می کند/سبزپوشان نظام، پرچم داران پرافتخار مبارزه با استکبار جهانی

سردار عوضعلی فقیری گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال عمر با برکت این انقلاب، با تأسی از نهضت عاشورا در خاکریزهای مختلف با دشمنان جنگیده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

1